Dodatki: Witaj w pracy
The Sims 4: Witaj w pracy
- Nowe ścieżki kariery zawodowej, umożliwiając wcielenie się w: lekarza, detektywa, naukowca lub przedsiębiorcę otwierającego własną firmę,
- Nowe światy: Magnoliową Promenadę ze sklepami i ukrytą lokację Sixam będącą miejscem zamieszkania kosmitów,
- Nowe umiejętności: pieczenie i fotografia
Doktor
Po wyborze zawodu lekarza przygotuj swoją postać pod kątem potrzeb (najlepiej, aby wszystkie były na zielonym poziomie),
po czym poczekaj, aż przyjdzie pora na pracę i wybierz opcję Dołącz.
Początkowo nasze obowiązki są dość proste czynności mające zapoznać nas z zawodem i miejscem pracy.
Należy zatem np. porozmawiać ze współpracownikami, pościelić łóżka, podać pacjentom jedzenie lub posprzątać wyznaczony teren.
Wraz ze wzrostem naszej ścieżki kariery, obowiązki zmieniają się.
Poniżej stopnie awansu, dzienne zarobki oraz warunki awansu na kolejne poziomy zawodu doktora:
§ Stażysta (144 $) - wykonaj powierzone zadania.
§ Sanitariusz (184 $) - wylecz 2 pacjentów.
§ Asystent Medyczny (280 $) - wylecz 3 pacjentów.
§ Technik Medyczny (392 $) - skutecznie zdiagnozuj i wylecz pacjenta.
§ Asystent Pielęgniarski (680 $) - skutecznie zdiagnozuj i wylecz 2 pacjentów.
§ Starszy Pielęgniarz (950 $) - skutecznie zdiagnozuj i wylecz 3 pacjentów.
§ Lekarz Pierwszego Kontaktu (1350 $) - przeprowadź trzy operacje.
§ Lekarz Specjalista (1950 $) - przyjmij poród.
§ Chirurg (2450 $) - skutecznie zdiagnozuj i wylecz 5 pacjentów.
§ Ordynator (2800 $) - nie dotyczy.
Detektyw
Wypełniaj zlecone cele, co umożliwi lepsze zrozumienie zawodu policjanta. Najpierw należy odebrać przydział do, co uczynisz korzystając z jednego z komputerów. Szybko zorientujesz
się, że nie będziesz ograniczał się do pracy na komisariacie, ale często będziesz wysyłany w teren - na patrole lub miejsca przestępstw, gdzie należy szukać wskazówek i dowodów m.in.
poprzez robienie zdjęć, zbieranie odcisków palców, pobieranie materiałów dowodowych oraz rozmawianie ze świadkami. Warto zwrócić uwagę na tablicę umożliwiającą później
wybieranie się do miejsc przestępstw, chodzenia na patrole i wskazywania podejrzanych.
Poniżej stopnie awansu, dzienne zarobki oraz warunki awansu na kolejne poziomy zawodu:
§ Krawężnik (180 $) - weź udział w 2 dochodzeniach.
§ Funcjonariusz (252 $) - udaj się na miejsce zbrodni i patrol.
§ Posterunkowy (342 $) - przesłuchaj podejrzanego.
§ Detektyw (468 $) - rozwiąż 1 sprawę.
§ Starszy detektyw (702 $) - rozwiąż 2 sprawy.
§ Sierżant (828 $) - rozwiąż 3 sprawy.
§ Porucznik (1107 $) - rozwiąż 4 sprawy.
§ Kapitan (1200 $) - rozwiąż 5 sprawy.
§ Aspirant (2000 $) - rozwiąż 6 spraw.
§ Komendant (2120 $) - nie dotyczy.
Naukowiec
Głównymi zadaniami należącymi do naukowca są między innymi opracowywanie nowych wynalazków, a także używanie i ulepszanie ich oraz sprawdzanie różnych specyfików w pracowni chemicznej. Ponadto ważną rolę odgrywa zbieranie i analizowanie kryształów i roślin, które znajdziesz w laboratorium (o kryształy możesz także prosić współpracowników). Co pewien czas w miejscu pracy będzie dochodzić do zdarzeń specjalnych, takich jak odwiedziny kosmitów czy też dzień, w którym należy uzupełnić zapasy do różnych badań.
Oto wynalazki, jakie możesz opracować podczas pobytu w laboratorium:
§ Miotacz Sim-Promieni - możesz używać go do tworzenia nowych przedmiotów i zmieniać zachowania simów (w zależności od poziomu efekty działania są inne).
§ Antena satelitarna - służy do kontaktu z kosmitami, ale może także oddziaływać w różny sposób na współpracowników (zależnie od poziomu).
§ Lampa lewitująca - zwiększa wskaźnik skupienia.
§ Maszyna klonująca - pozwala duplikować różne przedmioty i materiały, a przy okazji zaoszczędzić pieniądze.
§ Generator hiperprzestrzeni Electroflux - po odpowiedniej kalibracji umożliwia nawiązanie kontaktu z kosmitami i przeniesienie ich na Ziemię.
Oto kolejny poziomy awansu naukowca, pensja i warunki, jakie musi spełnić przy awansie na wyższy poziom:
§ Technik laboratoryjny (216 $) - dokonaj 2 przełomów naukowych.
§ Początkujący wynalazca (288 $) - dokonaj 4 przełomów naukowych.
§ Młodszy majsterkowicz (351 $) - dokonaj 6 przełomów naukowych.
§ Specjalista od specyfików (432 $) - dokonaj 8 przełomów naukowych.
§ Ufolog (918 $) - dokonaj 10 przełomów naukowych.
§ Szef laboratorium (1278 $) - dokonaj 12 przełomów naukowych.
§ Pionier nowych technologii (1683 $) - dokonaj 14 przełomów naukowych.
§ Szalony naukowiec (1935 $) - dokonaj 16 przełomów naukowych.
§ Badacz kosmosu (2223 $) - nie dotyczy.
Kody do The Sims 4: Witaj w Pracy:
Aby rozpocząć wpisywanie kodów, należy wcisnąć
jednocześnie przyciski na klawiaturze: Ctrl + Shift + C:
ZAWSZE na początek należy wpisać kod: testingcheats true - aktywuje on kody.
stats.set_skill_level retail_workethic 10 - Etyka pracy
stats.set_skill_level retail_maintenance 10 - Dbanie o sklep
stats.set_skill_level retail_sales 10 - Sprzedaż
Umiejętności:
Wpisujemy stats.set_skill_level (nazwa) (od 1 do 10) np: stats.set_skill_level Major_Photography 10
Major_Photography
Major_Baking
Major_Fishing
Major_Mischief
Major_Guitar
Major_Reaping
Major_Programming
Major_Gardening
Major_GourmetCooking
Major_Comedy
Major_Charisma
Major_Writing
Major_VideoGaming
Major_Violin
Major_RocketScience
Major_Painting
Major_Piano
Major_Logic
Major_Handiness
Major_HomestyleCooking
Major_Bartending
Skill_Finess
Skill_Child_Social
Skill_Child_Motor
Skill_Child_Creativity
Skill_Child_Mental
Źródło: https://www.eurogamer.pl/articles/2017-01-29-sims-4-witaj-w-pracy-zawody-doktor-detektyw-naukowiec
https://kody.org.pl/pc/t/2518-the-sims-4-witaj-w-pracy